Ca urmare a eforturilor ANAF de a combate evaziunea fiscală și mai ales fraudă făcută prin operațiunile cu TVA, firmele noi înființate în România nu mai pot deveni automat, încă de la înființare, plătitoare de TVA. Astfel, orice firmă nouă înființată la Registrul Comerțului, este pentru început, neplătitoare de TVA.
Discuția dacă este mai bine să fii plătitor de TVA sau nu, este una foarte complexă și trebuie discutată cu un contabil în particular pe fiecare afacere, însă că un rezumat, fără a avea pretenția de a fi exhaustiv, o firmă care are un procent foarte mare din costuri purtătoare de TVA iar clienții la rândul lor sunt de obicei persoane juridice care doresc să-și deducă TVA-ul, atunci cel mai probabil este necesară trecerea la statutul de plătitor de TVA.
Acest lucru se poate realiză în două moduri: automat, în momentul în care se atinge un prag al cifrei de afaceri de 220.000 lei sau printr-o cerere depusă de beneficiar la sediul ANAF. Pentru o lista completă cu actele necesare în dosarul ce trebuie depus trebuie să întrebați la agenția fiscală de care aparțineți. O parte din acestea solicita pe lângă formularul 088 și un plan de afaceri pentru a justifica bună intenție a întreprinzătorului în derularea afacerii.
Noi va putem ajuta cu acest plan de afaceri, furnizandu-vă unul în cel mai scurt timp, personalizat pe firma dvs, putându-l realiza si in regim de urgență. Pentru mai multe detalii legate de preț și termene de livrare, nu ezitați să ne contactati.
Buna ziua,
As dori sa stiu cat costa un plan de afaceri completat. Trebuie sa il depun la anaf pentru obtinere cod tva.
Daca aveti nevoie de mai multe informatii ma puteti contacta pe mail andrei.moldovan@yahoo.com sau telefon 0749909000
Multumesc,
Andrei
Planul de afaceri este personalizat pe afacerea dvs, trebuie sa discutam la telefon pentru mai multe detalii. Dar asta am facut-o deja.