Plan de afaceri – Obtinere statut platitor de TVA la Anaf

//Plan de afaceri – Obtinere statut platitor de TVA la Anaf

Ca urmare a eforturilor ANAF de a combate evaziunea fiscală și mai ales fraudă făcută prin operațiunile cu TVA, firmele noi înființate în România nu mai pot deveni automat, încă de la înființare, plătitoare de TVA. Astfel, orice firmă nouă înființată la Registrul Comerțului, este pentru început, neplătitoare de TVA.

Discuția dacă este mai bine să fii plătitor de TVA sau nu, este una foarte complexă și trebuie discutată cu un contabil în particular pe fiecare afacere, însă că un rezumat, fără a avea pretenția de a fi exhaustiv, o firmă care are un procent foarte mare din costuri purtătoare de TVA iar clienții la rândul lor sunt de obicei persoane juridice care doresc să-și deducă  TVA-ul, atunci cel mai probabil este necesară trecerea la statutul de plătitor de TVA.

Acest lucru se poate realiză în două moduri: automat, în momentul în care se atinge un prag al cifrei de afaceri de 220.000 lei sau printr-o cerere depusă de beneficiar la sediul ANAF. Pentru o lista completă cu actele necesare în dosarul ce trebuie depus trebuie să întrebați la agenția fiscală de care aparțineți. O parte din acestea solicita pe lângă formularul 088 și un plan de afaceri pentru a justifica bună intenție a întreprinzătorului în derularea afacerii.

Noi va putem ajuta cu acest plan de afaceri, furnizandu-vă unul în cel mai scurt timp, personalizat pe firma dvs, putându-l realiza si in regim de urgență. Pentru mai multe detalii legate de preț și termene de livrare, nu ezitați să ne contactati.

2 Comments

  1. Andrei Moldovan 7 noiembrie 2016 at 21:12 - Reply

    Buna ziua,

    As dori sa stiu cat costa un plan de afaceri completat. Trebuie sa il depun la anaf pentru obtinere cod tva.

    Daca aveti nevoie de mai multe informatii ma puteti contacta pe mail andrei.moldovan@yahoo.com sau telefon 0749909000

    Multumesc,

    Andrei

    • Silviu Draganescu 19 noiembrie 2016 at 16:09 - Reply

      Planul de afaceri este personalizat pe afacerea dvs, trebuie sa discutam la telefon pentru mai multe detalii. Dar asta am facut-o deja.

Leave A Comment Anulează răspunsul

Informatii necesare

Ce activitate faceti sau doriti sa intreprindeti? Daca se poate cat mai specific, eventual cu furnizarea unui cod CAEN (acesta din urma este in final elementul cheie care determina daca o activitate e eligibila sau nu).

Unde doriti sa implementati proiectul?

Pentru ce aveti nevoie de bani? Care sunt cheltuielile la care v-ati ganditi, cel putin in mare? Ne intereseaza cat de cat detaliate si cu valori numerice, de preferat in LEI fara TVA. Acestea e al doilea cel mai important criteriu de eligibilitate, care determina daca puteti obtine finantare sau nu. Mai mult, daca ne furnizati o lista de cheltuieli detaliata, noi putem sa identificam si alte surse de finantare pentru dumneavoastra, poate chiar mai bune decat cele pe care le-ati gasit dumneavoastra.

Care este contributia proprie cu care sunteti dispus sa veniti in implementarea proiectului. Atentie insa, chiar si in proiectele in care contributia proprie este zero, tot este nevoie de bani pentru cheltuieli neeligibile, neprevazute sau eventual de acoperit TVA-ul. Asadar, de cati bani dispuneti ca sa implementati proiectul?

Cand doriti sa implementati proiectul? Peste o luna? Peste 6 luni? Peste 1 an?

– Ce numar de telefon aveti? De cele mai multe ori, discutia despre o finantare, cel putin preliminara, este una destul de complexa si interactiva, astfel incat, telefonul este cea mai rapida si eficienta metoda pentru a lamuri aspectele initiale.

– Nu in cele din urma, ati citit informatiile existe pe site deja? Acesta e gandit sa ofere oamenilor interesati raspunsul la cele mai importante intrebari. Lucram din greu sa oferim pe el cele mai noi si importante informatii, iar lectura lui va ofera nu doar raspunsul la intrebarile pe care le aveti, dar si la intrebarile pe care inca nu stiati ca le aveti.

Va multumim pentru timpul acordat citirii acestui articol.

×
Reguli privind comentariile

Noi cei de la planul-de-afaceri.ro lucram zilnic din greu sa asiguram vizitatorii site-ului ca au la dispozitie cele mai noi si corecte informatii. Site-ul este gandit sa ofere un acces facil la acestea, pentru ca dorim sa nu le pierdem timpul vizitatorilor. Reciproca e valabila insa, asa ca, inainte de a posta un comentariu, asigura-te de urmatoarele lucruri:

Raspunsul la intrebarea ta nu se afla deja pe site. Daca pui o intrebare la care s-a mai raspuns deja, cel mai probabil nu ti se va raspunde. Site-ul este unul usor de citit si intr-o ora probabil poti sa-l parcurgi pe tot. Consideram ca nu este o investitie de timp foarte mare, mai ales comparativ cu zecile, poate sutele de ore pe care noi le petrecem sa intretinem acest site.

Fii specific atunci cand pui intrebarile. Daca sunt prea generale, nu putem sa dam un raspuns exact.

Asigura-te ca ai postat la articolul corespunzator. De asemenea, daca pui o intrebare care nu are legatura cu articolul, nu ti se va raspunde.

– Daca vrei sa obtii finantare si ai nevoie de consultanta, cel mai rapid insa este sa ne suni direct folosind numerele de telefon de la contact.

Am introdus aceste reguli, de bun simt o mare parte din ele, pentru ca incercam sa mentinem acest site usor de parcurs si o sursa importanta de informatii (gratuite) pentru cei interesati de deschiderea sau dezvoltarea unei afaceri. Daca am aproba si raspunde la toate comentariile, nu doar ca ne-ar consuma o mare parte din timp, dar ar face si site-ul foarte greu de parcurs, mai ales pentru cei care sunt cu adevarat interesati si carora le-am pierde timpul cand vor parcurge acelasi intrebari puse de zeci de ori.

×