Testimoniale

/Testimoniale
In calitate de director al companiei Soft Pepper Solutions am colaborat cu CILV Consulting la elaborarea planului de afaceri pentru accesarea fondurilor din cadrul Programului Pentru Stimularea Infiintarii si Dezvoltarii Microintreprinderilor de Catre Intreprinzatorii Tineri. Inca de la inceputul colaborarii reprezentantii CILV Consulting au dat dovada de un profesionalism care, din pacate, este din ce in ce mai rar intalnit in businessul din Romania. Acest profesionalism s-a concretizat in scurt timp intr-un plan de afaceri foarte bine structurat si organizat. OTIMMC a aprobat acest plan de afaceri fara nici o mentiune. Multumesc echipei CILV Consulting pentru profesionalismul de care a dat dovada. Datorita lor accesarea sumei de 10.000 EUR a fost extrem de facila si rapida. Astfel, cu aceste fonduri am putut pune bazele afacerii de dezvoltare software pentru mediul de afaceri pe baza modelului Cloud Computing
Laurentiu Giurescu - Fondator si Director, Soft Pepper Solutions

Soft Pepper Solutions este una din putinele companii de software din Romania care dezvolta aplicatii software pentru mediul de afaceri din Romania, pe baza modelului Cloud Computing. Tehnologiile moderne si inovatia in materie de software sunt principalele directii urmate de catre companie in incercarea de a oferi cele mai performate produse si servicii. Astfel, prin platforma Cloud multi-business Soft Pepper Solutions ofera companiilor o gama intreaga de produse si servicii pentru gestiunea afacerilor. Caracteristicile acestei platforme sunt definite de un inalt grad de flexibilitate, securitate, scalabilitate si accesibilitate.

Vreau să spun că la început am fost un pic reticient la vederea anunţului, dar odată ce m-am intâlnit cu cei de la CILV Consulting şi am stat de vorbă, altfel a fost pusă problema. Pe perioada colaborării am observat că sunt persoane foarte serioase, capabile de orice, cu foarte mare putere analitică a oricărei situatii sau probleme ce se iveşte in elaborarea business plan-ului şi nu numai. Am lucrat cu ei pentru două proiecte, şi SRL-D şi START, programe ce binenţeles mi-au fost acceptate
Laurenţiu Petre Nicolae - Director, SC Auto Parts Wokshop TK

Laurenţiu conduce un service auto localizat în Chitila, pe care l-a echipat cu scule moderne, două elevatoare şi o cabină de vopsit, graţie obţinerii finanţării atât pentru Programul SRL-D cât şi pentru Programul START. Aşadar, dacă aveţi nevoie de operatiuni de service de calitate la maşina pe care o conduceţi, un drum până în Chitila, dacă staţi în Bucureşti nu reprezintă un efort mult prea mare.

Am făcut impreună cu CILV Consulting un plan de afacere pentru accesarea celor 10.000 de euro. Am recomandat unui prieten şi la o lună după mine a depus şi el proiectul de SRL-D. Şi acesta s-a aprobat, intr-un domeniu de activitate total diferit. Iniţial am crezut că planul meu de afaceri e gata in proporţie de 90%. După discuţiile avute, mi-am dat seama că în realitate era doar 10%. Costul realizării planului de afaceri merită, iar rata de succes e foarte mare. Nu pierdeţi nimic, aveţi doar de câştigat
Bogdan Marina - Fondator si Director, Bobo Neo Media MFL

SRL-D are ca obiect de activitate producţia de materiale video. Graţie unei investiţii în camere video performante, ce pot filma in format 1080p cu 60 fps, Bogdan poate să ofere cele mai diverse servicii de inregistrare video, editare şi montaj: de la filmări de nunţi până la evenimente corporate.

Am lucrat cu cei de la CILV Consulting în vederea dezvoltării afacerii mele, din domeniul serviciilor in construcţii. Firma mea se ocupă de realizarea de studii geotehnice şi studii hidrogeologice. Rezultatul colaborării noastre a constat intr-o strategie de afaceri foarte riguros efectuată. Partea iniţială de analiză a scos la iveală numeroase deficienţe în funcţionarea companiei , care au fost remediate prin intermediul unor soluţii integrate inteligente. Mai importante decât strategia în sine au fost rezultatele obţinute, cifra de afaceri reuşind să crească semnificativ pentru prima oară după apariţia crizei în 2008, care a afectat serios sectorul construcţiilor.
Liviu Drăgănescu - Director, Livsim Policom SRL

Livsim Policom SRL este o companie cu vechime pe piaţa din România, având ca principal obiect de activitate, realizarea de studii geotehnice şi studii hidrogeologice pentru orice tip de construcţie. Studiul geotehnic reprezintă cea mai importantă documentaţie necesară realizarii unei constructii, prin intermediul acestuia determinându-se principalele caracteristici ale terenului de fundare. Studiul geo este obligatoriu pentru orice tip de construcţie, Livsim Policom având o experienţă vastă în domeniu, cu un portfoliu de lucrări ce cuprinde de la construcţii precum case ori panouri solare, până la blocuri turn şi conducte ce traversează Dunărea. Mai multe detalii despre studiile geotehnice şi studiile hidrogeologice puteţi găsi pe www.studiu-geotehnic.ro.

De asemenea, un lucru cel putin la fel de important este ajutorul pe care-l oferim celor care sunt interesati de accesarea programelor de finantare prin intermediul informaţiile disponibile pe acest site. Mai jos dorim sa va relatam cateva din comentariile pe care le-am primit de la vizitatorii acestui site.

„Buna ziua, va felicit si va urez mult succes in continuare. Sunt impresionat de calitatea si acuratetea informatiilor si raspunsurilor DVS. Va multumesc in numele tuturor celor ce beneficiiaza de informatii in urma muncii Dvs, si voi recomanda aceasta experienta deosebita intregului grup de cunoscuti.Sunt evidente calitatile in managementul consultantei si mai ales in categoria Plan de Afacere si consilierea rezultanta. Felicitari pentru un lucru deosebit de bine facut!”

„Buna ziua. Sunt foarte utile si bine transmise informatiile de pe acest site.”

„Buna ziua! Va felicit pentru acest site,este incredibil”

One Comment

  1. Deaconu Maria 9 februarie 2016 at 8:03 - Reply

    Am lucrat cu cei de la CILV Consulting la realizarea unui plan de afaceri pentru proiectele cu fonduri de minimis de 25000 euro, un atelier de croitorie. Am avut parte de servicii de un inalt profesionalism, proiectul nostru a fost aprobat si am beneficiat de serviciile lor si pe toata perioada de implementare a proiectulu , lucru care s-a dovedit foarte benefic pentru implementarea corecta a programului.Va multumesc, CILV Consulting!

Leave A Comment

Informatii necesare

Ce activitate faceti sau doriti sa intreprindeti? Daca se poate cat mai specific, eventual cu furnizarea unui cod CAEN (acesta din urma este in final elementul cheie care determina daca o activitate e eligibila sau nu).

Unde doriti sa implementati proiectul?

Pentru ce aveti nevoie de bani? Care sunt cheltuielile la care v-ati ganditi, cel putin in mare? Ne intereseaza cat de cat detaliate si cu valori numerice, de preferat in LEI fara TVA. Acestea e al doilea cel mai important criteriu de eligibilitate, care determina daca puteti obtine finantare sau nu. Mai mult, daca ne furnizati o lista de cheltuieli detaliata, noi putem sa identificam si alte surse de finantare pentru dumneavoastra, poate chiar mai bune decat cele pe care le-ati gasit dumneavoastra.

Care este contributia proprie cu care sunteti dispus sa veniti in implementarea proiectului. Atentie insa, chiar si in proiectele in care contributia proprie este zero, tot este nevoie de bani pentru cheltuieli neeligibile, neprevazute sau eventual de acoperit TVA-ul. Asadar, de cati bani dispuneti ca sa implementati proiectul?

Cand doriti sa implementati proiectul? Peste o luna? Peste 6 luni? Peste 1 an?

– Ce numar de telefon aveti? De cele mai multe ori, discutia despre o finantare, cel putin preliminara, este una destul de complexa si interactiva, astfel incat, telefonul este cea mai rapida si eficienta metoda pentru a lamuri aspectele initiale.

– Nu in cele din urma, ati citit informatiile existe pe site deja? Acesta e gandit sa ofere oamenilor interesati raspunsul la cele mai importante intrebari. Lucram din greu sa oferim pe el cele mai noi si importante informatii, iar lectura lui va ofera nu doar raspunsul la intrebarile pe care le aveti, dar si la intrebarile pe care inca nu stiati ca le aveti.

Va multumim pentru timpul acordat citirii acestui articol.

×
Reguli privind comentariile

Noi cei de la planul-de-afaceri.ro lucram zilnic din greu sa asiguram vizitatorii site-ului ca au la dispozitie cele mai noi si corecte informatii. Site-ul este gandit sa ofere un acces facil la acestea, pentru ca dorim sa nu le pierdem timpul vizitatorilor. Reciproca e valabila insa, asa ca, inainte de a posta un comentariu, asigura-te de urmatoarele lucruri:

Raspunsul la intrebarea ta nu se afla deja pe site. Daca pui o intrebare la care s-a mai raspuns deja, cel mai probabil nu ti se va raspunde. Site-ul este unul usor de citit si intr-o ora probabil poti sa-l parcurgi pe tot. Consideram ca nu este o investitie de timp foarte mare, mai ales comparativ cu zecile, poate sutele de ore pe care noi le petrecem sa intretinem acest site.

Fii specific atunci cand pui intrebarile. Daca sunt prea generale, nu putem sa dam un raspuns exact.

Asigura-te ca ai postat la articolul corespunzator. De asemenea, daca pui o intrebare care nu are legatura cu articolul, nu ti se va raspunde.

– Daca vrei sa obtii finantare si ai nevoie de consultanta, cel mai rapid insa este sa ne suni direct folosind numerele de telefon de la contact.

Am introdus aceste reguli, de bun simt o mare parte din ele, pentru ca incercam sa mentinem acest site usor de parcurs si o sursa importanta de informatii (gratuite) pentru cei interesati de deschiderea sau dezvoltarea unei afaceri. Daca am aproba si raspunde la toate comentariile, nu doar ca ne-ar consuma o mare parte din timp, dar ar face si site-ul foarte greu de parcurs, mai ales pentru cei care sunt cu adevarat interesati si carora le-am pierde timpul cand vor parcurge acelasi intrebari puse de zeci de ori.

×