Ce valori ne pun in miscare?
La fel ca in viaţă, şi intr-o afacere, existenţa unor valori care să te ghideze în acţiunile tale reprezintă o cerinţă necesară pentru succes. Valorile sunt foarte importante pentru noi, credem cu tărie în ele şi de aceea incercăm să le impărtăşim cu fiecare client al nostru. Nu în cele din urmă, valorile au fost cele care au dus în final şi la crearea numelui companiei. Am luat fiecare iniţială şi împreună au format CILV. Iată-le prezentate pe larg în cele ce urmează:
– Cunoştinţe – Acestea sunt mai importante ca niciodată, forţa unei companii fiind dată de cunoştinţele pe care aceasta le posedă, atât fizic, sub formă de baze de date, brevete, cărţi dar şi sub forma cunoştinţelor deţinute de fiecare angajat în parte.
– Inovaţie – Intr-o economie mondială tot mai aglomerată, în care cunoştinţele circulă liber şi rapid, nevoia de inovaţie nu a fost niciodată mai intensă. Trebuie să inovezi in continuu, să vii cu produse şi servicii noi dar şi cu modalităţi noi de a le realiza. Inovaţia aduce avantaj competitiv, profit şi pune bazele unei dezvoltări durabile.
– Leadership – Arta conducerii nu este uşoară. Insă este determinantă pentru succesul unei afaceri. Profitul se obţine intr-o echipă cu un leadership performant. Există mii, poate zeci de mii de cărţi scrise pe tema asta, însă nu trebuia uitat că nu există o soluţie bună la toate. De aceea, leadership-ul trebuie învăţat şi adaptat în funcţie de fiecare companie în parte.
– Valori – Chiar dacă poate părea ciudat la prima vedere, aprecierea valorilor este o valoare în sine. În care noi credem cu tărie. Prea des companiile sunt conduse ţinându-se cont doar de „valoarea” banilor, însă de cele mai multe ori, nici sustenabilitatea acestora nu este mai grea decât goliciunea unor asemenea valori.
– Question everything – Am învăţat până acum, că nimic nu trebuie luat de bun. Orice lucru trebuie „contestat”. De la tehnici de vânzare până la modul în care îţi derulezi operaţiunile curente. În fiecare clipă ne intrebăm „Dar cum putem face asta mai bine?”, „Oare există altă modalitate prin care putem acţiona?” sau „Daca toată lumea face aşa, nu am avea un avantaj competitiv daca am proceda altfel?” .În felul acesta, creativitatea este semnificativ imbunătăţită, inovaţia la cote tot mai mari iar rezultatele nu intârzie să apară. De exemplu, oare de ce nicio alta companie nu mai are un site dedicat Programelor de finanţare din fonduri de stat? Pentru că majoritatea merg pe clasica abordare de atragere a clienţilor prin recomandări. Dacă la fel de conservatori sunt şi in consultanţa pe care o furnizează, oare cât de mulţumiţi sunt clienţii acestora?
Acestea sunt doar câteva din valorile în care credem, pe care le respectăm zilnic şi incercăm să le impărtăşim cu fiecare client al nostru. Însă nu sunt singurele şi contribuie semneficativ la conturarea unei culturi organizaţionale tinere, dar foarte bine conturată.
Leave A Comment